Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στη selfie φωτογραφία που κάποιος βγάζει με το κινητό του και στη φωτογραφία που έχει στόχο να φέρει συγκεκριμένα αποτελέσματα, όπως είναι η προώθηση και η πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Βασικός σκοπός της «εμπορικής φωτογραφίας» είναι η πώληση. Κάθε επιχείρηση όταν προωθεί προς πώληση κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, στοχεύει στην αποτελεσματική παρουσίαση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων δίνοντας στο υποψήφιο πελάτη μία κατά το δυνατό, λεπτομερή του εικόνα.
Εσείς γνωρίζετε σε ποια στοιχεία του προϊόντος πρέπει να δοθεί έμφαση. Κανείς όμως δε μπορεί να αποτυπώσει αυτά τα στοιχεία αποτελεσματικά από έναν επαγγελματία φωτογράφο.
Πιθανότατα έχετε, ήδη προσωπική άποψη για τις ερασιτεχνικές «εμπορικές» φωτογραφίες σε πλατφόρμες πωλήσεων όπως το Amazon, το Ebay και άλλες όπου χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εμπορεύονται διάφορα προϊόντα. Μπορείτε φυσικά να συγκρίνετε την ποιότητα αυτών των φωτογραφιών με την ποιότητα των φωτογραφιών στις επίσημες ιστοσελίδες ή τις διαφημιστικές αναρτήσεις τους, οπότε και αντιλαμβάνεστε πόσο απαραίτητος είναι ο εξειδικευμένος επαγγελματίας φωτογράφος.
Πελάτης: Επιχειρηματικό προφίλ
Κατηγορία: Επιχειρηματική ταυτότητα